לקבלת סיוע נפשי

מתמודדים ובני משפחתם

אנו בנט"ל מציעים טיפולים וקבוצות תמיכה לנפגעי טרור ומלחמה ולקרוביהם

אנשים ונשים המתמודדים עם פוסט טראומה וחרדה בעקבות פעולות טרור ומלחמה ובני משפחותיהם, יכולים לקבל בנט"ל טיפולים ומענים לתמיכה, לחיזוק ולשיקום, כששילוב ביניהם מעניק מענה הוליסטי שמתמקד בכל הרבדים: נפשי, רגשי, חברתי, משפחתי וגופני.

העזרה שאנחנו מציעים מתחילה בשיחה הראשונה לקו הסיוע. המפגש הראשוני הזה עם מתנדב.ת שלנו, יבהיר לכם שאתם לא לבד ושהפציעה שלכם היא לא "שקופה" ואינה ניתנת לפספוס, להתעלמות או להדחקה – ולאחר שיחה זו, נוכל להציע לכם.ן את הטיפול המתאים ביותר עבורכם. כדאי לדעת שתוכנית הטיפולים שלנו היא אישית וכוללת גם טיפולים שונים, מבוססי נוירו-פידבק וביו-פידבק.

ליווי מלא בחזרה לחיים

סיוע קליני מאפשר ללמוד, להכיר ולשלוט בתסמיני פוסט טראומה שאולי מלווים את המתמודדים שנים ואף שולטים בחייהם. אך במקביל לטיפולים הקליניים, מתמודדי פוסט טראומה רבים מרגישים ניתוק מהסביבה, כאילו הם "מחוץ למעגל החיים" – זאת בגלל שהרגישו במשך זמן רב מדי שהפציעה שלהם שקופה ושהם נאלצים להתמודד ו"לסחוב" אותה לבד.

כאן אנחנו נכנסים לתמונה. היחידה לפיתוח אישי וקריירה מציעה למתמודדים ליווי תעסוקתי בהמשך השיקום והחזרה לחיים, במקביל למענה הקליני. הליווי שלנו מתבסס על טיפול רגשי כבסיס להצלחה, וכולל אימון פרטני וקבוצתי בנושא קריירה לחיזוק המיומנויות האישיות שנפגעו בטראומה. הכלים שאנחנו מעבירים בליווי כוללים דרכים לניהול חרדות, ויסות תגובות, שימור חברים ושילוב בעבודה – כל זאת בליווי מתנדב.ת-מנטור.ית שעוזרים להתמיד ולשמור על ההישגים.

המענה ההוליסטי, שמשלב את הטיפול הקליני עם הליווי התעסוקתי, יכול לעזור לא רק להתגבר על תסמיני הטראומה, אלא לחזור כמה שאפשר למעגל החיים שהיה לפניה.
אנו מאמינים שקיימת תלות הדדית בין האדם לסביבתו, ושאם תקבלו סיוע בצמיחה מתוך הטראומה, יוכל להתחזק גם המעגל הקרוב אליכם: המשפחה, החברים ואפילו הקהילה הסובבת אתכם.

כדי לקבל את המענה המתאים לצורך שלכם, התקשרו לקו הסיוע שלנו: 1-800-363-363 ונשמח להקשיב ולעזור

דילוג לתוכן